Veel gestelde vragen koffiemachine huren

Bij jouw eerste bestelling van een vers koffiebonen abonnement in combinatie met het huren van een koffiemachine ontvang jij:

  • Jouw gekozen koffiemachine.
  • Gebruiksaanwijzing voor de machine
  • Jouw gewenste hoeveelheid koffiebonen voor de eerste maand
  • De reinigingsproducten voor de eerste 6 maanden.

Je hoeft in principe geen reinigingsproducten zelf te kopen. Bij de eerste bestelling ontvang je van ons voldoende producten voor de eerste 6 maanden. Na 6 maanden ontvang je automatisch nieuwe producten voor de volgende 6 maanden.

Je zou voldoende reinigingsproducten beschikbaar moeten met de geleverde hoeveelheden van ons. Maar het kan natuurlijk gebeuren dat je iets kwijt geraakt bent. Je kan deze dan makkelijk bij bestellen via de webshop van Hoeksche Branders.

Je ontvangt jouw borg retour als je abonnement langer dan 4 maanden aan heeft gestaan. Stop je jouw abonnement eerder dan gebruik wij de 50 euro als vergoeding voor het verplaatsen van de machine. Stop je jouw abonnement na 4 maanden dan ontvang je de borg retour binnen 14 dagen zodra wij de koffiemachine retour ontvangen hebben.

Als je op vakantie bent heb je natuurlijk geen vers gebrande koffiebonen thuis nodig. Het is dan ook begrijpelijk dat je de leveringen van de koffiebonen tijdelijk stil wilt zetten. Dit kan je doen door ons een E-mail te sturen met de periode dat jij geen koffiebonen wenst te ontvangen. Wij kunnen dit maximaal 1 maand uitstellen. Wil je het leveren van de koffiebonen langer stil zitten dan zul je jouw complete abonnement moeten stopzetten en ook de koffiemachine retour moeten sturen.