Retourbeleid

Is het mogelijk mijn bestelling te retourneren?

Ja dat kan zeker. Het kan natuurlijk voorkomen dat je per ongeluk het verkeerde product heb besteld. Je kan dan het product retour sturen.

Let op wij kunnen een retour zendingen alleen behandelen als de originele verpakking nog volledig gesloten is.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren ?

Stap 1

Doe alle artikelen in de bijbehorende verpakking en doe alles terug in de verzenddoos.  

Stap 2

Ga naar https://hoekschebranders.myparcel.me en volg die stappen die daar worden aangegeven. Print het retourlabel en plak deze op de verzenddoos.

Stap 3

Breng de verzenddoos zo spoedig mogelijk naar een postNL punt. De retourkosten zijn wel voor eigen rekening. Het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten storten wij zo snel mogelijk terug op uw bankrekening. De terugbetaling kan tot 14 dagen na ontvangst van het retourpakket duren. Bewaar de Track & Trace code goed van de retourzending. 

Onze retourvoorwaarden 

  • Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 14 dagen.
  • De retourkosten die worden gemaakt zijn voor eigen rekening.
  • Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening.
  • Stuur de artikelen die je wenst te retourneren in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending spoedig kan worden verwerkt.
  • Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat inclusief labels en verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd. 
  • Zonder track & trace code wordt er geen onderzoek gedaan naar vermiste retouren. Houdt er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling.
  • Klopt je bestelling niet ? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via [email protected] en vermeld uw naam en bestelnummer en geef aan wat er aan uw ontvangen bestelling niet klopt.